Уточнення пошуку нових фраз користуючись планувальник ключових слів

alt

Нове в планувальнику ключових слів – пропозиції нових фраз Google можна відсортувати за атрибутами, характерними для даного продукту або послуги. Це заощадить рекламодавцям величезну кількість часу на налаштування нової кампанії.

Можливість сортувати нові фрази за певних атрибутів буде особливо корисна для тих рекламодавців, яким планувальник ключових слів пропонує кілька сотень або навіть кілька тисяч нових фраз (це відбувається в тих випадках, коли фраза, введена в рядок планувальника дуже загальна). Перед додаванням нових запропонованих ключових слів, рекламодавцю або менеджеру рекламної кампанії необхідно вибрати тільки ті слова, які відповідають і максимально підходять до рекламної кампанії, але раніше це могло зайняти досить багато часу – особливо якщо планнер пропонував сотні або навіть тисячі ключових фраз. Зараз, завдяки новій функції, можна сортувати ключові слова відповідно за характерними особливостями продукту або послуги.

Планувальник ключових слів – зручний і корисний для рекламодавця інструмент Google Ads

Планувальник ключових слів – справжнє джерело знань для рекламодавців, як для тих хто тільки створюють першу рекламну кампанію, так і для тих, хто вже перебуває на етапі її оптимізації. Доступні в ньому можливості можна використовувати кількома способами – ви можете дізнатися нові ключові слова (на основі введеної фрази або сторінки сайту), їх популярність (в тому числі які фрази частіше користувачі вводять в пошукову систему) або приблизну ціну за клік (що дозволить приблизно відповісти на питання, скільки буде коштувати рекламна кампанія Google Ads в місяць). Потрібно зазначити що ціна показується планувальником дуже приблизно. Реальна ціна за клік по рекламі на практиці буде залежати від багатьох факторів і може істотно відрізнятися від тієї в планері. Ви також можете створювати нові фрази, перемножуючи списки ключових слів – завдяки цьому Google генерує нові ключові фрази, які можна використовувати в вашої рекламної кампанії.

Що робити, якщо планувальник пропонує надто багато нових фраз?

Використання планувальника ключових слів інтуїтивно досить зрозуміло, але для більш широких ключових фраз можуть виникати проблеми – велика кількість нових пропозицій ключових слів. Додавання їх в рекламну кампанію одним кліком мишки не буде хорошим рішенням – ключові фрази запропоновані Google повинні бути спочатку ретельно проаналізовані, щоб вони дійсно служили підвищенню ефективності рекламної кампанії. З іншого боку, процес аналізу до поточного часу був досить трудомістким, якщо наприклад в планері ключових слів ми виявимо тисячу або навіть кілька сотень ключових фраз.

Тепер, однак, буде набагато легше впоратися з цією проблемою – Google зробив можливість вказувати уточнення ключових фраз в планувальнику ключових слів, простіше кажучи фільтрувати їх.

Що таке фільтрація фраз в планувальнику ключових слів Google Ads?

Завдяки новій функції є можливість фільтрувати запропоновані ключові слова за їх характерними особливостями. Такими особливостями можуть бути, наприклад, колір або розмір (чи це не нагадує процес фільтрації в інтернет-магазинах?). Як можна побачити в блозі Google атрибути для фільтрації можуть відрізнятися в залежності від слів, які ми досліджуємо – на приклад в разі загальної фрази «суха шкіра» можна відсортувати пропозиції по типу продукту: крем, крем для обличчя, бальзам, гель, масло і т. д. Тому, якщо наприклад, завдання рекламувати масло для тіла тільки для сухої шкіри, одним кліком мишки можна приховати ті пропозиції, які відносяться до лосьонов або крему для обличчя.

0 0 голос
Рейтинг статті
[Total: 0   Average: 0/5]
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x