Контекстна реклама сайту в Google Ads

Налагодження та супровід рекламних кампаній Google Ads. Визначення цілей і настройка найбільш ефективних інструментів.

Наші послуги з контекстної реклами:

Первинна настройка і ведення контекстної реклами Google Ads

Контекстна реклама це на сам перед можливість швидко дістатися до цільових користувачів. Які зможуть робить у вас замовлення або купувати товари вже через кілька днів после налаштування і запуску контекстної реклами.

Контекстна рекламації – швидке тестування конверсії сайту. Можна Вже за Перші тижні зрозуміти чи подобається ваш сайт цільовім відвідувачам. чи щось в сайті робить його не таким ефективним як хотілось би.

І на сам перед контекстна реклама це надійне джерело замовлень для вашого сайту!

Контекстна реклама – Разове налаштування

  • Визначаємо цілі і завдання рекламної кампанії в Google Ads для вашого бізнесу.
  • Підбір та кластеризація ключових фраз, а також розрахунок вартості рекламної кампанії в Google Ads.
  • Проведення первинних налаштувань контекстної реклами. Включає в себе: підбір типів пристроїв, локалізації, підбір рекламних мереж, способу показу оголошень, бюджетів і звичайно ставок.
  • Опрацювання структури аккаунту Google Ads. Розподіл кластерів ключових слів по групах оголошень і кампаній.
  • Підготовка текстів для оголошень.
  • Опрацювання налаштувань розширень для оголошень.
  • Зв’язок Ads і Analytics.
  • Підготовка налаштувань Google Merchant (в разі його доступності в цільових локаціях).
  • Включення і позначка тегами.

Вартість разової настройки Google Ads від 8100 грн.

Супровід рекламної кампанії Google Ads

В процесі виконання завдань з ведення аккаунта Google Ads виконується різний перелік робіт, детальний список робіт залежить від різних факторів. Загальний список робіт по веденню контекстної реклами представлений нижче:

  1. Контролюємо витрати бюджету на рекламу.
  2. Стежимо за показниками відвідуваності. У разі стрибків відвідуваності, аналізуємо їх, на предмет причин виникнення.
  3. Вивчаємо показники поведінкі користувачів на сайті.
  4. Проводимо A / B тести оголошень.
  5. Підбираємо нові цільові ключові слова.
  6. Проводимо заходи щодо підвищення показника якості для ключових слів.
  7. Проводимо тести лендингів і відстежуємо показники по ним.
  8. Додаємо мінус-слова. Аналізуємо звіти пошукових запитів, знаходимо мінус-слова і додаємо їх в акаунт, щоб реклама не показувалася по нерелевантних і не цільових запитах.
  9. Підбираємо і додаємо в акаунт нові мінус-слова, для запобігання показу оголошень по нецільовим ключовими фразами.
  10. Працюємо над підвищенням ефективності витрачання бюджету для досягнення поставлених перед рекламною кампанією цілей.
  11. рацюємо зі стратегією призначення ставок за клік по рекламних оголошеннях.
  12. Працюємо над усуненням помилок і недоробок в роботі рекламної кампанії.
  13. Комунікуємо з підтримкою Google Ads для вирішення можливих проблем або в разі виникнення питань.

Вартість ведення контекстної реклами Google Ads від 2700 грн в місяць.

Етапи роботи

01.
Підготовка проекту до запуску
02.
Вибудовування коректної аналітики і запуск первинного трафіку
03.
Пошук базових рекламних кампаній
04.
Масштабування проекту

Первинне налаштування і ведення Google Ads

Контекстна реклама це перш за все можливість швидко дістатися до цільових користувачів. Які зможуть робити у вас замовлення або купувати товари вже через кілька днів після налаштування і запуску контекстної реклами.

Контекстна реклама це швидке тестування конверсії сайту. Можна вже за перші тижні зрозуміти подобається ваш сайт цільовим відвідувачам, або щось в сайті робить його не таким ефективним, як хотілося б.

І в першу чергу контекстна реклама це надійне джерело замовлень для вашого сайту!

Налаштування та ведення контекстної реклами в Google Adwords

Контекстна реклама Гугл – це найшвидший і ефективний спосіб залучення на сайт цільових, зацікавлених користувачів. Принцип показу рекламних оголошень схожий на аукціон – рекламодавці змагаються за показ своїх оголошень над органічним пошуком. При цьому ви платите тільки за реальні переходи на сайт тільки за тими ключовими словами, на які була налаштована рекламна кампанія. З одного боку, це дозволяє залучати тільки цільовий трафік, з іншого – неправильне налаштування контекстної реклами призводить до швидкого «сливу» бюджету і значного підвищення «вартості» одного клієнта.

Саме тому в 90% випадків самостійні спроби налаштування Google Adwords призводять лише до безглуздих витрат і рано чи пізно підштовхують до єдино правильного рішення – замовити контекстну рекламу у професіоналів. Зберегти бюджет, грамотно з маркетингової точки зору скласти оголошення за релевантними запитами і привести нових клієнтів вам допоможе команда SEM Агентства SEMEX GROUP, за плечима якої сотні успішних проектів.

Що таке контекстна реклама і які її переваги

Будь-який фахівець з питань успішного залучення цільового трафіку на сайт на перше місце за значимістю ставить SEO просування і виведення сайту в ТОП-10 пошуку Google. Це дійсно розумна інвестиція, яка дозволить на тривалий час забезпечити приплив нових зацікавлених клієнтів, підвищити продажі і заявки. Однак пошукове просування вимагає тривалої делікатної роботи цілого ряду фахівців як над внутрішньою структурою сайту, так і над зовнішньою базою посилань і може дати результат тільки через 5-10 місяців. До того ж, домогтися виведення в ТОП односторінкового сайту або невеликого інтернет-магазину – практично нездійсненне завдання в умовах сьогоднішньої жорсткої конкуренції в будь-якій онлайн-сфері.

Контекстна реклама Google Adwords працює абсолютно інакше, володіючи цілим переліком переваг перед іншими методами SEM просування:

  1. Вам не потрібно чекати, поки сайт поступово добереться до верхніх позицій в пошуковій видачі. Відразу ж після настройки рекламної кампанії рекламне оголошення з’явиться на перших позиціях в ТОПі.
  2. Оплата тільки за переходи на ваш сайт. Бюджет витрачається, тільки коли користувач переходить на сайт.
  3. Продвинуті настройки показу оголошень за часом, географічним розташуванням і іншими параметрам, що дозволяє чітко ідентифікувати і підібрати цільову аудиторію.
  4. Контроль в реальному часі. В особистому кабінеті завжди представлена докладна аналітика рекламної кампанії, кількість переходів і конверсія, що дозволяє своєчасно коригувати налаштування.
  5. Мінімальні ризики. Не потрібно переживати, що гроші вкладені, а ефекту немає. Рекламна кампанія може бути зупинена в будь-який момент з припиненням витрати коштів.
  6. Швидкий результат. При грамотній настройці перші замовлення можна отримати вже протягом години.

Кому потрібна контекстна реклама?

Можливість моментально вивести сайт на верхні позиції в пошуку корисна абсолютно для будь-якого напрямку онлайн-бізнесу, причому на всіх етапах розвитку проекту. Контекстна реклама, замовити яку ви можете в нашому SEM Агентстві, спрямована на залучення цільового трафіку і, відповідно, збільшення кількості дзвінків і заявок. Для багатьох веб-ресурсів – це зовсім єдиний спосіб розповісти про себе і отримати перші продажі.

Послуги контекстної реклами від фахівців SEMEX будуть корисні:

  1. Для Лендінгов. Контекстна реклама в Гугл – найбільш ефективний і недорогий спосіб залучення трафіку на односторінкові сайти. Наш фахівець з контекстної реклами пропрацює велику кількість оголошень, які охоплять максимальну кількість запитів по вашій темі.
  2. Для інтернет-магазинів і сайтів послуг. Має на увазі налаштування реклами для конкретних послуг і товарів або для залучення трафіку на посадочні сторінки по найбільш релевантним запитам.
  3. Для развивающихся проектів. Дозволяє приводити перших клієнтів на нові сайти і інтернет-магазини. Дуже добре підходить для отримання трафіку без SEO оптимізації або в процесі її виконання, як додатковий спосіб залучення ЦА.

Як ми виконуємо настройку контекстної реклами

Наше агентство контекстної реклами підходить до кампанії по просуванню комплексно, що дозволяє гарантувати грамотні витрата бюджету і високу конверсію. Робота над кожним сайтом передбачає комплекс заходів:

  1. Маркетингове дослідження. 9 з 10 користувачів при налаштуванні реклами зазнають збитків або виходять в 0. Щоб уникнути нераціонального витрачання бюджету та налаштування методом проб і помилок, ми не шкодуємо часу на повномасштабне маркетингове дослідження і розробку ефективної стратегії реклами.
  2. Складання ТЗ. Медійна реклама від Гугл надає дуже обширні можливості налаштування. Наші фахівці визначать, які налаштування дадуть швидкий результат, а які рекламні можливості можуть стати неефективними або навіть збитковими, що слід використовувати, а що ні, в якому порядку і коли запускати рекламу.
  3. Запуск рекламної кампанії з актуальними ключовими словами. Готові витратити багато, щоб випередити конкурентів? Або маєте обмежений бюджет і не хочете витрачати гроші даремно? Ми налаштуємо рекламу тільки по продающим ключовим словам, які дадуть більше конверсій або зробимо так, щоб ваше оголошення побачило якомога більше людей.
  4. Підбір мінус-слів. Досвідчені фахівці з маркетингу і реклами знають, що грамотна робота з мінус-словами дозволяє заощадити до 50-60% рекламного бюджету. Ми допоможемо заздалегідь уникнути нецільових кліків і ретельно відсіємо мінус-слова до того, як вони «з’їдять» бюджет.
  5. Грамотний ремаркетинг. Чи плануєте налаштувати показ контекстної реклами на тривалий час? Дуже важливо, щоб реклама не надокучила і не набридла користувачеві. Ми постійно стежимо за статистикою, прибираємо старі і створюємо нові оголошення.

Налаштування контекстної реклами

Залежно від бюджету, майбутніх завдань і розмірів сайту пропонуємо наступні послуги настройки контекстної реклами в Києві або інших містах по всій Україні:

  1. Разова настройка контекстної реклами. Наші фахівці визначають цілі рекламної кампанії, здійснюють підбір і кластеризацію ключових фраз і проводять первинну настройку рекламної кампанії. В ході настройки встановлюється, на якому типі пристроїв буде показуватись реклама, по якому регіону, визначається денний бюджет, час показу і оптимальний розмір ставок для показу вгорі результатів Google. Далі ключові фрази розподіляються за групами оголошень, пишеться грамотний маркетинговий текст для кожного оголошення. Крім того, в послугу входить опрацювання структури аккаунту Google Ads, налаштовується зв’язок з Google Analytics і виконуються інші налаштування.
  2. Повний супровід рекламної кампанії. Вирішивши замовити контекстну рекламу з подальшим веденням, ви повністю знімаєте з себе всі клопоти з управління рекламою. Крім грамотного початкового налаштування, ми ведемо контроль бюджету, досліджуємо показники на сайті, рівень відвідуваності в розрізі часу доби і днів тижня, конверсію і ROI. В результаті чого підбираємо нові ключові фрази, видаляємо менш ефективні оголошення та складаємо нові, проводимо тести рекламних оголошень, коригуємо ставки, додаємо мінус-слова, зв’язуємося в разі виникнення проблем з техподдержкой Google Ads. Постійна робота по оптимізації рекламної кампанії дозволяє нам знижувати «вартість» нового клієнта, постійно розширювати цільову аудиторію і знаходити «снайперські» оголошення, які допоможуть обійти навіть серйозних конкурентів.

Чому обирають саме нас?

Агентство «SEMEX» вже більше 10 років надає послуги з налаштування контекстної реклами за вартістю, яка завжди окупається великою кількістю замовлень і відвідуваністю. Вибираючи нашу компанію, ви отримуєте наступні переваги:

  1. Актуальну інформацію про хід рекламної кампанії 24/7. Ми – прихильники максимально відкритої політики співпраці з клієнтом. Ви завжди будете мати доступ до рекламного аккаунту, бачити рух грошових коштів та реальну картину ефективності реклами.
  2. Моментальні коригування реклами. Неважливо, закінчився у вас товар або з’явилася нова позиція в каталозі, чи хочете ви повідомити про нову акцію або зовсім помінялися ціни на всю продукцію – всі зміни будуть внесені моментально, як тільки ми отримаємо від вас потрібну інформацію (при замовленні послуги ведення контекстної реклами).
  3. Завжди в курсі подій. Ми будемо повідомляти вас в зручному форматі про закінчення бюджету та інші події, що вимагають вашої безпосередньої участі.
  4. Гарантія успіху. Фахівці з контекстної реклами «SEMEX» напрацювали колосальний досвід ведення рекламних кампаній для провідних проектів по Києву, Україні, а також іншим країнам в різних нішах. Ми з однаковою ефективністю ведемо проекти з бюджетом від 1-2 до десятків тисяч $.
  5. Доступна вартість контекстної реклами Google. Ми намагаємося пропонувати налаштування контекстної реклами за ціною, доступною для власника як скромного веб-ресурсу в пошуках перших клієнтів, так і вже популярного проекту, якому необхідний свіжий зацікавлений трафік.

Яка ціна контекстної реклами?

Вартість контекстної реклами визначається завжди індивідуально. У розрахунок йде конкуренція в ніші, кількість сторінок, які планується рекламувати, розміру семантичного ядра, цілей рекламної кампанії, бажаної позиції в рейтингу пошукової системи, а також якість просуваються сторінок (конверсія на сучасному якісному сайті завжди вище).

Для того щоб обговорити рекламний бюджет і ознайомитися з послугами компанії SEMEX GROUP, замовте зворотний дзвінок або наберіть наших фахівців – менеджер проведе безкоштовну консультацію, зорієнтує по вартості налаштування і ведення реклами конкретно для вашого проекту і відповість на інші питання.

Будьте впевнені, ми не просто говоримо о результатах, а й показуємо їх на практиці, в чому вже переконалися десятки власників онлайн-бізнесу в Україні.