Що таке рекламні кампанії DSA? Використання динамічної реклами на пошуку

alt

Ви коли-небудь замислювалися, наскільки простіше для вас було б продавати, звертаючись до клієнтів, які шукають саме те, що ви їм пропонуєте? Якщо ви хочете ще точніше виправдати очікування потенційних покупців, вам підійде динамічна реклама в пошуковій системі. Що це таке? Чому її варто використовувати і чим вона відрізняються від стандартної вже звичної кампанії Google Реклами? Дізнайтеся, коли варто вкладати кошти в DSA і як налаштувати рекламу, щоб вона допомогла ефективно збільшити продажі.

Динамічні пошукові оголошення – крок за кроком

У цій статті ви дізнаєтеся, як алгоритми Google використовують динамічну рекламу, щоб направляти користувачів на ваш сайт, і як встановити найбільш важливі параметри рекламної кампанії правильно, щоб DSA працювала з максимальною ефективністю. Ви також дізнаєтеся, як встановлювати динамічні цілі, правила настроювання груп оголошень і приклади ситуацій, коли цей тип реклами не варто використовувати. Запрошую до прочитання дорогий гість блогу SEMEX!

Що таке динамічна пошукова реклама (DSA)?

Динамічна пошукова реклама (DSA) працює автоматично, в режимі реального часу генеруються Google рекламні оголошення показуються в результатах пошуку. Контент, представлений користувачеві, з “точки зору” алгоритму Google оптимально відповідає введеному їм запитом. Завдяки тому, що немає необхідності вказувати ключові слова в налаштуваннях рекламної кампанії DSA, це набагато більш гнучка і набагато простіша форма охоплення клієнтів, які шукають саме те, що пропонує ваша компанія.

Як працюють динамічні DSA-оголошення?

Щоб проілюструвати схему роботи динамічної рекламної кампанії, найкраще використовувати приклад. Припустимо, у вас є інтернет-магазин дитячих товарів. Користувач зацікавлений в покупці дитячої коляски, тому він вводить в Google запит «коляска». Якщо дана фраза зустрічається на вашому сайті досить часто, пошукова система автоматично вибере відповідну цьому ключовому слову сторінку (наприклад, категорію з колясками) на сайті, а потім система сама генерує відповідне рекламне оголошення і показує його потенційному покупцеві.

Кому має сенс подумати про використання динамічних пошукових оголошень?

Наведений вище приклад інтернет-магазину не був обраний випадково – саме великі багатосторінкові інтернет магазини з величезною кількістю внутрішніх сторінок і значним обсягом контенту становлять основну групу сайтів, для яких найкраще працює DSA. У разі добре опрацьованого інтернет-магазину, часто рекламованого з використанням великої кількості ключових слів, прописування усіх ключових фраз в класичній рекламної кампанії може бути складним і навіть проблематичним. Кампанії DSA усувають прогалини у виборі ключових слів і можуть допомогти вам залучити нових клієнтів, навіть якщо ви вже використовуєте звичні рекламні кампанії Google Ads.

Як налаштувати кампанію з динамічними пошуковими оголошеннями (DSA)?

Ви вже знаєте, що таке динамічна реклама в пошуку Google і як вона допомагає збільшити продажі в Інтернеті. Отже, перейдемо до наступного кроку – налаштування кампанії DSA.

Налаштування параметрів рекламної кампанії

Першим кроком до запуску реклами є створення облікового запису Google Реклами. Якщо ви раніше використовували Google Ads, цей крок вже позаду. Якщо ні, створіть обліковий запис і увійдіть в нього. Потім дотримуйтесь інструкцій нижче.

  1. У своєму акаунті Google Реклами виберіть “Кампанії” в меню зліва.
  2. Клацніть символ «+», а потім «Нова кампанія».
  3. Виберіть мінімум 1 ціль динамічної реклами або продовжите створення кампанії без зазначення цілі.
  4. Ви також можете вибрати дію / результат, які хочете отримати від рекламної кампанії, в розділі: «Виберіть результати, які ви хочете отримати в цій кампанії», наприклад: завантаження програми, перехід на сайт, відправка форми зворотного зв’язку і т. д.
  5. У розділі “Тип кампанії” виберіть: Пошукова мережа.
  6. Вкажіть назву кампанії, її територіальне охоплення і виберіть мови, на яких будуть створюватися рекламні оголошення.
  7. Вкажіть ставки, вказавши свій ліміт і бюджет.
  8. У загальних настройках (у верхній частині екрану) натисніть «Показати додаткові налаштування». Потім відзначте «Використовувати індекс сайту в Google».
  9. Введіть URL-адресу сайту і збережіть зміни.

Конфігурація груп оголошень

Готово! Ви тільки що налаштували основні параметри динамічної пошукової реклами. Тепер ви можете створювати групи оголошень. Виберіть “динамічний” в якості типу групи оголошень за умовчанням, а потім дайте групі оголошень назву. В рамках однієї кампанії ви можете створити кілька груп, призначивши кожній групі різні цілі. Завдяки цьому ви значно збільшите ймовірність оптимального вибору Google необхідної сторінки на вашому сайті, що відповідає вподобанням користувача.

Створення динамічних оголошень

После настройки групп и сохранения изменений нажмите «Новое объявление» и перейдите к «Динамическое поисковое объявление». Все, что вам нужно сделать, это ввести текст длиной до 90 символов. Остальное – заголовки и URL-адреса создаются Google самостоятельно после того, как пользователь вводит определенный запрос.
Після налаштування груп і збереження змін натисніть «Нове оголошення» і перейдіть до «Динамічне пошукове оголошення». Все, що вам потрібно зробити, це ввести текст довжиною до 90 символів. Решта – заголовки і URL-адреси створюються Google самостійно після того, як користувач вводить запит.

Цілі динамічної реклами

У традиційних оголошеннях Google Ads, ключові слова, використовувані в кампанії, визначають чи буде повідомлення показано користувачеві чи ні. У разі DSA їх замінниками є динамічні цілі, тобто сторінки або групи сторінок, визначені на етапі розробки рекламної кампанії, на яку переходить користувач після кліка по оголошенню. Ви можете вибрати один з 3 варіантів:

  • рекомендовані категорії для сайту – посилання направляє на цільові сторінки, організовані за темами. Ви можете визначити спосіб груповання окремих сторінок і деталізацію налаштувань індивідуально,
  • певні сторінки – після вибору цього параметра DSA буде надсилати користувачів на певні сторінки сайту, вказані вами, наприклад, пропонувати категорії або картки продуктів,
  • весь сайт – в цьому випадку рекламне оголошення може посилатися на всі сторінки сайту, на який ви в даний час направляєте користувачів в рекламних кампаніях Google Ads. Це найширше рішення, для якого слід налаштувати хоча б одну групу оголошень.

Виключені цілі в динамічної рекламі

Подібно як і в випадку мінус слів у звичайній Google Рекламі, ви також можете виключити певні цілі в DSA. Рекомендується використовувати цю можливість, щоб заблокувати рекламні переходи на певні сторінки, наприклад сторінки з проданими або недоступними товарами в інтернет-магазині. Для цього після входу в свій обліковий запис Google Реклами перейдіть на вкладку «Цілі динамічної реклами», а потім – на вкладку «Виключені цілі динамічної реклами». Натисніть піктограму плюса, визначте виключення і виберіть, чи має воно застосовуватися до одного з оголошеннь, певної групи або всіх групах оголошень в цій рекламній кампанії.

Хоча динамічні пошукові оголошення не підтримують ключові слова, ви також можете виключити окремі фрази, як і в звичайних РК (рекламних кампаніях).

Як зрозуміти чи підходить вам DSA?

Якщо у вас багатосторінковий сайт або інтернет-магазин з великою кількістю товарів, вам потрібно наростити кількість цільових відвідувачів на сайті, залучити нових клієнтів і поліпшити продажи, рекламна кампанія DSA може вам підійти і допомогти в цьому. Важливою умовою ефективної динамічної реклами є попередня оптимізація сайту, що сприяє правильної структурі сайту, ЧПУ URL-адресів, читабельних і правильних заголовків, категорій, title і descriptions на сторінках сайту, і звичайно релевантний контент на цільових сторінках.

Чому варто використовувати динамічну рекламу в пошуковій системі?

Використання динамічної пошукової реклами дає вам безліч переваг завдяки гнучкості вашої кампанії. DSA ефективно доповнює інші інструменти інтернет-маркетингу, такі як просування (SEO) або класичну рекламу в Google Ads. Найбільш важливі причини, через які вам слід вибрати динамічну рекламу, це:

  • відсутність необхідності в підборі і додаванні ключових слів, URL-адрес і змісту рекламного оголошення для кожного товару на сайті,
  • швидко показати ваше унікальну торгову пропозицію новим користувачам,
  • генерація алгоритмами Google різних заголовків оголошень і спрямування користувачів на найбільш релевантну сторінку сайту,
  • відносний контроль над показом реклами, можливість виключення певних динамічних цілей,
  • залучення більшого числа користувачів на сайт, незважаючи на відсутність таргетингу на визначені ключові слова.

Коли НЕ варто використовувати динамічну рекламу DSA?

Якщо вміст вашого сайту динамічно змінюється, наприклад, з’являються нові продукти для продажу або оновлюється інформація кожен день, динамічна пошукова реклама може не підходити. Якщо сайт не був оптимізований або сторінка не була створена в форматі, який дає можливість проіндексувати контент роботу Google Ads (наприклад Flash і т.п.), відображення DSA також може бути ускладнене або неефективно.

Відкрийте для себе можливості реклами DSA

Використання динамічної реклами в пошуковій системі дозволяє більш швидко реагувати на запити користувачів, зацікавлених у вашій пропозиції. Беручи до уваги численні переваги цієї форми реклами, з нею буде простіше і швидше залучати зацікавлених користувачів.

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x