Контекстна реклама – Що це і з чим її їдять?

alt

Контекстна реклама – це ефективний спосіб показати рекламні матеріали безлічі користувачів. Ідея контекстної реклами очевидна і геніальна – вона показує рекламні оголошення поруч з контентом схожим на матеріали оголошення. Система продумана досить добре, щоб спонукати користувачів до реакції. Давайте подивимося в чому ж переваги показу контекстної реклами?

Ідея контекстної реклами проста – адаптуючись до контенту, що відображається на веб-сайті, вона досягає строго профільної групи користувачів. Одержувач набагато позитивніше реагує на таку рекламу, тому що її зміст відповідає його поточним потребам. Як це працює на практиці?

Припустимо, ви шукаєте професійне лижне спорядження. Раніше ви шукали якусь інформацію в Інтернеті, проводили дослідження серед родичів і друзів, але припустимо жоден з них не допоміг вам вирішити поставлену задачу. Отже, ви відвідуєте різні спеціалізовані форуми в пошуках ради. І ось саме в цей момент – ви стикаєтеся з рекламою лижних товарів, мрії. Вас не дратує така реклама, якраз навпаки. Ви раді, що «хтось прочитав» ваші думки і точно показав ту рекламу і той товар, який вам потрібен.

Варіанти контекстної реклами

Контекстна реклама буває декількох видів.

Як виглядає контекстна реклама в пошуковій видачі

Один з найпопулярніших варіант передбачає, що в результатах пошуку відображається контекстна реклама. Тобто реклама відображається прямо на сторінці пошукової системи. Серед систем контекстної реклами для рекламодавців найпоширеніша і популярна на сьогоднішній день в Україні – Google Ads. Якщо коротко, вона працює таким чином, що після введення користувачем ключових фраз в рядку пошуку, система Google вибирає оголошення відповідно до продуктів, які шукає користувач. Контекстна реклама може бути орієнтована на певні ключові фрази.

Що таке ключові слова? Це слова, за якими відбувається пошук, вони повинні бути вказані рекламодавцям в РК Google Ads.

Витрати на контекстну рекламу можуть лічитися і списуватися декількома способами. Найбільш популярні це CPC (cost per click – ціна за клік), CPM (cost per mile – плата за покази) і CPA (Cost Per Action – оплата за цільове дію)

Інший варіант передбачає, що контекстне рекламне повідомлення відображається на сайтах партнерах за попередньою згодою власника сайту.

Де може бути реклама на сайтах партнерах

На цьому етапі ви повинні запитати себе – як виходить, що реклама досягає потрібного користувача? Що ж, відповідність контенту оголошення і контенту сторінки можливо досягти завдяки роботі спеціальних алгоритмів. Вони аналізують вміст всіх сторінок сайту партнера, в результаті чого створюється профіль вмісту веб-сайту. Реклама з’являється тільки тоді, коли зміст сайту відноситься до теми реклами.

Обидва перерахованих вище варіанти працюють автономно один від одного.

Так само є інші варіанти, такі як:

  • Реклама в Gmail – рекламні оголошення показуються безпосередньо в пошті Gmail.
  • Реклама в YouTube – Реклама показуються на YouTube.
  • Реклама в Google Картах – як ві напевно вже здогадалися, реклама показується безпосередньо на картах Google.
  • та інші види реклами.

Трохи про переваги контекстної реклами

Контекстна Реклама - Переваги

Як ми всі знаємо – Точка зору на одні й ті ж предмети і явища може відрізнятися у різних людей 🙂 Одержувачі контекстної реклами хочуть отримувати рекламні повідомлення, що відповідатимуть їхнім потребам і, отже, їх пошуковим запитам. Середньостатистичний користувач дуже чутливий до нав’язливої ​​реклами, якщо вона не відповідає його потребам, просто у користувачів виробляється “рекламна сліпота”. У свою чергу рекламодавець в таких обставинах витрачає бюджет даремно. У цій ситуації контекстна реклама падає прямо з небес.

З точки зору рекламодавця, пріоритетом є охоплення рекламою аудиторії, яка є потенційними покупцями. Тому зміст оголошення повинен бути тісно пов’язаний з тим, що пропонує рекламодавець.

У контекстній рекламі надзвичайно важливі гнучкість і точність. Гнучкість в області визначення рекламного бюджету, точність визначення цільової групи – серед іншого, розділеної за статтю, віком або місцем проживання. Також важливою є можливість самостійно контролювати проведення рекламної кампанії, і проводити її аналіз, щоб робити в майбутньому більш ефективною.

По темі контекстної реклами можна написати не одну книгу. В цій короткій статті була викладена лише загальна схема роботи цього виду реклами. Але безумовно найкраще протестувати її на практиці.

5 1 голос
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x