Кейс: Просування сайту київської поліграфії

alt

Клієнт
Наш клієнт – київська поліграфія, яка займається кольоровим друком, терміновим і швидким виготовленням будь-якої необхідної друкованої продукції. Надає послуги по видавництву книг, журналів, ділової продукції, рекламної поліграфії різних форматів і розмірів, а також виготовленням зовнішньої реклами.

Наше завдання
Нашими основними завданнями були: залучення нових клієнтів і збільшення відвідуваності сайту використовуючи пошукову систему Google, збільшення рівня продажів.

Вхідні дані
Регіон: Україна, Київ
Пріоритетна пошукова система: Google
Старт робіт: травень 2012

Процес робіт
Перше, що було зроблено – проведено технічний аудит сайту. Ми знайшли і усунули наявні та потенційні проблеми, які могли призвести до часткового або повного дублювання контенту, проблем з індексацією сайту або низького ранжирування.

Щоб забезпечити зростання позицій впровадили правки з внутрішньої оптимізації:

  • закрили від індексації “даремні” для Google сторінки: пагінація, пошук, сторінки з частковим дублюванням контенту;
  • розмістили для кожної сторінки оптимізовані мета-теги;
  • додаткову оптимізували тексти: сформували атрибути title і alt до ілюстрацій, розмістили заголовки H1 на сторінках, структурували тексти і додали підзаголовки H2, H3;
  • оптимізували швидкість завантаження сайту;
  • провели внутрішню перелінковку, посиливши при цьому вагу цільових сторінок, що просуваються.

Наступним етапом був збір семантичного ядра. До нього увійшли найбільш цікаві, з точки зору ведення бізнесу клієнтом групи. Підготували технічне завдання для наповнення сайту контентом.

Ми ретельно переглянули профіль посилань і, за підсумком виконаного аналізу, відхилили неякісні посилання. В результаті виконаних робіт кількість сторінок, що посилаються збільшилася.

Динаміка зростання посилальної маси у поліграфічного сайту

Протягом кількох років співпраці для зміцнення позицій сайту в пошуковій системі і для залучення потенційних клієнтів ми:

  • Продовжили нарощування маси посилань на сайт,
  • Розширили семантичне ядро,
  • Допрацьовували і адаптували сайт до умов пошукових алгоритмів Google, що дозволяло займати першу сторінку по просуваним пошуковим запитам,
  • Розробили нову версію сайту.

З основних технічних доробок ми усунули проблему з виведенням на мобільній версії сайту таблиць з продукцією і цінами на послуги, також адаптували графіку сайту під вивід на мобільних пристроях, так, щоб користувачеві було зрозуміло і просто працювати з інформацією, представленою на сайті. Перенесли сайт на новий домен, зробили 301 редирект, доопрацювали форму замовлення на сайті. Також усунули проблему, яка полягала в тому, що інформація з форми замовлень на сайті не приходила в потрібному форматі на пошту (не відображались картинки, роз’їжджалися поля таблиці з параметрами замовлення, що в свою чергу призводило до плутанини). Зменшили вагу завантажуваних сторінок сайту (так як із-за наявності великої кількості графіки, сторінки дуже повільно подгружались), що призвело до збільшення швидкості завантаження на різних типах пристроїв.

Від відвідувача до клієнта
Головна задача інтернет-маркетингу не в тому, щоб збільшити потік відвідувачів, а в тому, щоб конвертувати відвідувачів у покупців (бажано, постійних), тобто збільшити середній чек. Спочатку для цього ми впровадили загальні must have рекомендації:

  • значно спростили форму замовлення;
  • додали на сторінки карток товарів розширені описи та характеристики;
  • налаштували вивід в першу чергу популярних товарів
  • Налаштували фільтри вибору товарів і послуг поліграфії.

У новій версії сайту ми додали онлайн-чат на сайт для прямого зв’язку з менеджером і збільшення конверсії. Ці прості рекомендації дозволили власнику сайту значно збільшити кількість потенційних покупців. Окремо ми сформували цілий комплекс рекомендацій, спрямованих на зростання коефіцієнта конверсії. Деякі з них:

  • додавання на сторінки можливості купити товар або послугу в один клік;
  • додавання можливості фільтрації послуг за різними характеристиками;
  • установка функціоналу зворотнього дзвінка;
  • використання різних фішок, стимулюючих відвідувача завершити замовлення.

Підсумок

Результати нашої роботи:

1. Органічний трафік виріс з 29 до 450 відвідувачів на місяць і постійно зростає:
Динаміка зростання SEO відвідуваності поліграфічного сайту

2. Відсоток видимісті сайту в пошуковій системі Google становить 54%:
Видимість поліграфічного сайту в ПС

3. Проводимо комплекс заходів для підтримки високих позицій сайту і їх поліпшення далі.

Позиції за різними ключовими словами в ТОПі

SEO просування сайту поліграфії в Києві

4. За даними Клієнта рівень зростання продажів станом на Січень 2018 року збільшився на 76,7% порівняно з січнем 2017 року. Основний потік клієнтів-органічний трафік з пошукових систем і онлайн замовлення.

Висновки

Незважаючи на досягнення відмінних результатів, команда продовжує шукати нові шляхи розвитку проекту. Регулярно ми проводимо розширення семантичного ядра для поліпшення видимості по більшому числу запитів, пропонуємо нашому клієнту нові технічні доробки по сайту, щоб поліпшити його юзабельність, збільшити довіру пошукових ботів Google, а також збільшити органічний трафік.

[Total: 0    Average: 0/5]
avatar
  Subscribe  
Notify of