Кейс: Просування сайту dynastija.com.ua ПБГ «Ковальська»

Клієнт
Наш клієнт – велика будівельна компанія, яка зводить житлові і промислові комплекси в місті Києві та всій Україні.
Наша задача
Нашими основними завданнями були: залучення нових клієнтів і збільшення відвідуваності сайту з пошукової системи Google, збільшення рівня продажів об’єктів нерухомості, збільшити довіру і впізнаваність бренду.
Вихідні дані
Регіон: Україна, Київ
Пріоритетна пошукова система: Google
Старт робіт: березень 2017
Процес робіт
Ще перед початком робіт по сайту і активного просування, клієнт звертався до нас з тим щоб ми розробили технічні завдання і ТЗ для розробників сайту, яке дозволить ефективно просувати сайт. Такий підхід дозволив заощадити масу часу при старті просування сайту. Після готовності сайту ми провели його технічний аналіз і вказали розробникам на моменти які вони не врахували при розробці і на те що було пропущено ними по ТЗ. Щільно опрацювавши таким чином сайт ще при розробці, ми змогли швидко почати активну фазу просування.
Щоб забезпечити зростання позицій сайту
- були опрацьовані внутрішні чинники ранжирування;
- планомірно ведеться постійна робота із зовнішніми факторами ранжування;
Щоб розуміти що на сайт залучається цільовий відвідувач
- ведеться аналіз поведінки користувачів на сайті.
- відслідковуються основні показники ефективності сайту.
- відслідковується динаміка показників досягнення цілей по сайту згідно Google Analytics.
Був проведений аналіз конкурентів в ТОПі, на основі нього ми виробили стратегію побудови маси посилань для сайту. В результаті виконаних робіт кількість посилань збільшилася до 8049.
Після виведення пріоритетних запитів в ТОП, ми продовжили працювати з якістю і кількістю донорів посилальної маси для сайту, щоб далі зміцнювати позиції сайту.
Протягом нашої роботи над проектом для зміцнення позицій сайту в пошуковій системі і для залучення
потенційних клієнтів ми:
- Продовжили нарощування посилань.
- Розширили кількість запитів в пошуку за рахунок Long tail пошукових запитів для сайту.
- Проводили аналіз розподілу посилального ваги по сайту, щоб в разі необхідності коригувати цей параметр.
- Аналізували показники поведінки користувачів, для розуміння ефективності залучених з пошукових систем відвідувачів на сайт.
Від відвідувача до клієнта
Головне завдання інтернет-маркетингу не в тому, щоб збільшити потік відвідувачів, а в тому, щоб конвертувати відвідувачів в покупців. Важливою задачею також є збільшення охоплення аудиторії для впізнаваності бренду.
Що було зроблено нами:
- проаналізовані семантичні ядра сайтів конкурентів в ТОП;
- підготовлено СЯ;
- семантичне ядро проаналізовано, на предмет залучення конверсійних відвідувачів на сайт;
- ще на етапі розробки сайту прописані завдання для розробників, що з заощаджувало час на старті.
Підсумки
Результати нашої роботи
Ми:
- Провели аналіз пошукової видачі, що дозволило нам правильно підібрати семантичне ядро, підготувати завдання для розробників,
- Попередили ще на етапі розробки технічні помилки на сайті, які могли впливати на ефективність просування.
- Визначили сторінки з найбільшим потенціалом в трафіку і менш важливі для подальшої роботи з контентом на них.
- Провели роботи з контентом і семантикою сторінок.
- Наростили якісну кількість посилань.
У підсумку ми отримали:
1. Огляд джерел трафіку
Основним і найбільш значущим джерелом відвідувачів на сайті є Organic Search, займаючи 55,9% з усіх каналів відвідувачів на сайт нашого клієнта:
2. 99 тисяч користувачів і 159 тисяч сеансів користувачів за весь час просування. Показник відмов 12,68%. Середня к-ть сторінок на користувача 4,1, а тривалість перебування на сайті майже 2,27 хвилини, Ці показники так само говорять про правильний підбір семантичного ядра і ефективне попадання в ЦА.
3. Кількість фраз в органіці в пошуковій системі Google зросла до 600.
4. Розподіл відвідувачів сайту по групах ключових слів.
Відвідуваність сайту клієнта за основним просуваємим семантичним ядром складає 55% але в той же час завдяки грамотній внутрішнє оптимізації сайту, розподілу статичної посилальної ваги по сторінках і ефективним роботам по розширенню long tail (довгого хвоста) запитів, відвідуваність по ним складає 45% від загальної відвідуваності сайту з органічних результатів пошуку в пошуковій системі .:
Висновки
По сайту було підібране семантичне ядро, а також проведена оптимізація сайту. Всі ці роботи, а також робота з посиланнями на сайт дозволяють отримати велику кількість користувачів з пошукових систем. Органічний пошук є основним джерелом відвідувачів сайту, і завдяки гарному підбору семантичного ядра, відвідувачі мають хороші показники.