Кейс: Просування сайту dynastija.com.ua ПБГ «Ковальська»

alt

Клієнт
Наш клієнт – велика будівельна компанія, яка зводить житлові і промислові комплекси в місті Києві та всій Україні.
SEO сайта dynastija.com.ua

Наша задача

Нашими основними завданнями були: залучення нових клієнтів і збільшення відвідуваності сайту з пошукової системи Google, збільшення рівня продажів об’єктів нерухомості, збільшити довіру і впізнаваність бренду.

Вихідні дані

Регіон: Україна, Київ
Пріоритетна пошукова система: Google
Старт робіт: березень 2017

Процес робіт
Ще перед початком робіт по сайту і активного просування, клієнт звертався до нас з тим щоб ми розробили технічні завдання і ТЗ для розробників сайту, яке дозволить ефективно просувати сайт. Такий підхід дозволив заощадити масу часу при старті просування сайту. Після готовності сайту ми провели його технічний аналіз і вказали розробникам на моменти які вони не врахували при розробці і на те що було пропущено ними по ТЗ. Щільно опрацювавши таким чином сайт ще при розробці, ми змогли швидко почати активну фазу просування.

Щоб забезпечити зростання позицій сайту

  • були опрацьовані внутрішні чинники ранжирування;
  • планомірно ведеться постійна робота із зовнішніми факторами ранжування;

Щоб розуміти що на сайт залучається цільовий відвідувач

  • ведеться аналіз поведінки користувачів на сайті.
  • відслідковуються основні показники ефективності сайту.
  • відслідковується динаміка показників досягнення цілей по сайту згідно Google Analytics.

Був проведений аналіз конкурентів в ТОПі, на основі нього ми виробили стратегію побудови маси посилань для сайту. В результаті виконаних робіт кількість посилань збільшилася до 8049.

Побудова посилальної маси для сайту dynastija.com.ua

Після виведення пріоритетних запитів в ТОП, ми продовжили працювати з якістю і кількістю донорів посилальної маси для сайту, щоб далі зміцнювати позиції сайту.

Протягом нашої роботи над проектом для зміцнення позицій сайту в пошуковій системі і для залучення
потенційних клієнтів ми:

  • Продовжили нарощування посилань.
  • Розширили кількість запитів в пошуку за рахунок Long tail пошукових запитів для сайту.
  • Проводили аналіз розподілу посилального ваги по сайту, щоб в разі необхідності коригувати цей параметр.
  • Аналізували показники поведінки користувачів, для розуміння ефективності залучених з пошукових систем відвідувачів на сайт.

Від відвідувача до клієнта

Головне завдання інтернет-маркетингу не в тому, щоб збільшити потік відвідувачів, а в тому, щоб конвертувати відвідувачів в покупців. Важливою задачею також є збільшення охоплення аудиторії для впізнаваності бренду.

SEO для сайту будівельній компанії

Що було зроблено нами:

  • проаналізовані семантичні ядра сайтів конкурентів в ТОП;
  • підготовлено СЯ;
  • семантичне ядро проаналізовано, на предмет залучення конверсійних відвідувачів на сайт;
  • ще на етапі розробки сайту прописані завдання для розробників, що з заощаджувало час на старті.

Підсумки

dynastija.com.ua - розкрутка сайту

Результати нашої роботи
Ми:

  • Провели аналіз пошукової видачі, що дозволило нам правильно підібрати семантичне ядро, підготувати завдання для розробників,
  • Попередили ще на етапі розробки технічні помилки на сайті, які могли впливати на ефективність просування.
  • Визначили сторінки з найбільшим потенціалом в трафіку і менш важливі для подальшої роботи з контентом на них.
  • Провели роботи з контентом і семантикою сторінок.
  • Наростили якісну кількість посилань.

У підсумку ми отримали:
1. Огляд джерел трафіку
Основним і найбільш значущим джерелом відвідувачів на сайті є Organic Search, займаючи 55,9% з усіх каналів відвідувачів на сайт нашого клієнта:

Джерела відвідувачів dynastija.com.ua

2. 99 тисяч користувачів і 159 тисяч сеансів користувачів за весь час просування. Показник відмов 12,68%. Середня к-ть сторінок на користувача 4,1, а тривалість перебування на сайті майже 2,27 хвилини, Ці показники так само говорять про правильний підбір семантичного ядра і ефективне попадання в ЦА.

Відвідуваність на сайті dynastija.com.ua

3. Кількість фраз в органіці в пошуковій системі Google зросла до 600.

Зміна кількості фраз в органіці у порталу dynastija.com.ua

4. Розподіл відвідувачів сайту по групах ключових слів.
Відвідуваність сайту клієнта за основним просуваємим семантичним ядром складає 55% але в той же час завдяки грамотній внутрішнє оптимізації сайту, розподілу статичної посилальної ваги по сторінках і ефективним роботам по розширенню long tail (довгого хвоста) запитів, відвідуваність по ним складає 45% від загальної відвідуваності сайту з органічних результатів пошуку в пошуковій системі .:

Розподіл по групах ключових слів для сайту dynastija.com.ua

Висновки

По сайту було підібране семантичне ядро, а також проведена оптимізація сайту. Всі ці роботи, а також робота з посиланнями на сайт дозволяють отримати велику кількість користувачів з пошукових систем. Органічний пошук є основним джерелом відвідувачів сайту, і завдяки гарному підбору семантичного ядра, відвідувачі мають хороші показники.

[Total: 1    Average: 5/5]
avatar
  Subscribe  
Notify of