Кейс: Просування девелоперського сайту build.kovalska.com ПБГ «Ковальська»

alt

Клієнт
Наш клієнт – велика будівельна компанія, яка будує житлові і промислові комплекси в місті Києві та всій Україні.

Наша задача

Нашими основними завданнями були: залучення нових клієнтів і збільшення відвідуваності сайту з пошукової системи Google, збільшення рівня продажів об’єктів нерухомості, довіру і впізнаваність бренду.

Вихідні дані

Регіон: Україна, Київ
Пріоритетна пошукова система: Google
Старт робіт: серпень 2014 року

 

Просування девелоперського сайту

Процес робіт
Першим етапом робіт було проведення технічного аудиту сайту. Ми знайшли і описали наявні та потенційні проблеми, які могли привести до часткового або повного дублювання контенту, проблемам з індексацією сайту або низькому ранжируванню.
Щоб забезпечити зростання була перероблена внутрішня оптимізація сайту:

  • закрили від індексації «непотрібні» для пошукових систем сторінки: пагінація, пошук, сторінки з частковим дублюванням контенту;
  • пере прописали для сторінок оптимізовані мета-теги;
  • додаткову оптимізували тексти: сформували атрибути title і alt до ілюстрацій, розмістили заголовки H1 на сторінках, структурували тексти і додали підзаголовки H2, H3;
  • оптимізована швидкість завантаження сайту;
  • доопрацювали наявні і підготували нові тексти на сторінки сайту;
  • налаштували 301 редіректи;
  • провели внутрішнє лінкування, посиливши при цьому вага цільових просуваються сторінок.

Ми ретельно переглянули донорів посилань для сайту і приступили до побудови ефективного профілю посилань, в результаті виконаних робіт кількість посилань збільшилася до 78000.

build.kovalska.com рост SEO

Після виведення пріоритетних запитів в ТОП, ми продовжили нарощувати якісну кількість посилань, щоб далі зміцнювати позиції сайту і утримувати вже зайняті топові місця.

Протягом декількох років співпраці для зміцнення позицій сайту в пошуковій системі і для залучення
потенційних клієнтів, ми:

  • Продовжили нарощування посилань,
  • Розширили Long tail пошукові запити для сайту,
  • Адаптували сайт до умов пошукових алгоритмів Google, що дозволяло займати першу сторінку по просуваємим пошуковим запитам

З основних технічних доробок – ми усунули проблему з виведенням мобільної версії сайту. Зробили 301 редиректи де це потрібно було, допрацювали мета-теги. Зменшили вагу завантажувальних сторінок сайту (так як через наявність великої кількості графіки, сторінки дуже повільно завантажувались), що призвело до збільшення швидкості завантаження на різних типах пристроїв.

Підсумки

Результати нашої роботи
Ми:

Просування сайту build.kovalska.com підсумки

  • Провели глибоке занурення в аналіз сайту і конкурентів, що дозволило нам правильно підібрати семантичне ядро, налаштувати внутрішню і зовнішню оптимізацію сайту,
  • Устранить технические ошибки на сайте, которые могли влиять на эффективность продвижения.
  • Визначили сторінки з найбільшим потенційним трафиком і менш важливі для подальшої роботи з контентом.
  • Провели роботи з контентом і семантикою типових сторінок.
  • Наростили якісну кількість посилань.

2. Огляд джерел трафіку
Основним і найбільш значущим джерелом відвідувачів на сайті є Organic Search, займаючи 38,7% з усіх каналів відвідування на сайті нашого клієнта:

build.kovalska.com відвідуваність сайту

3. Відсоток видимості сайту в пошуковій системі Google по просуваємому семантичному ядру складає 81%:

build.kovalska.com - видимість сайту за важливимі ключовимі словами

Висновки

Були досягнуті відмінні результати, але команда продовжувала шукати нові шляхи розвитку проекту. Регулярно ми проводили аналіз конкурентів у видачі пошукової системи, збільшували “трастовість” згідно алгоритмів Googlе, збільшували масу посилань.
Найважливішу роль зіграло наше постійне співробітництво з клієнтом і тісна кооперація з усіх ключових питань розвитку проекту. Ми пропонували нові ідеї, семантичні групи ключових слів і разом з клієнтом знаходили оптимальні шляхи їх реалізації.

[Total: 0    Average: 0/5]
avatar
  Subscribe  
Notify of