Google Ads в медійній мережі: що це і з чим їдять?

alt

Якщо ви керуєте магазином одягу та хочете достукатися до всіх любителів моди, ваша присутність на порталах, присвячених модним тенденціям, обов’язково. Показ оголошень з новою колекцією на сторінках, тематично актуальних для вашого бізнесу, стане швидким способом охопити цільові групи користувачів і зацікавити їх вашою пропозицією. Якщо ви зважитеся на цю форму рекламної активності, то вам буде цікава реклама в контекстно медійної мережі (КММ) Google.

Реклама в КММ – це ефективний спосіб показу оголошень користувачам різних послуг і товарів. Він полягає в зіставленні сторінок зі змістом цих рекламних оголошень, щоб збільшити ймовірність попадання в потрібну цільову аудиторію (ЦА). Як рекламодавець, ви можете запускати контекстну рекламу через систему Google Ads. Власникам сайтів (веб видавцям) може бути цікава система Google AdSense.

КМС Google Ads

Google Ads для рекламодавця

Використання контекстної реклами – відмінний спосіб почати свою пригоду з рекламою в Google і одночасно вивчити важливі основи. Вам потрібно правильно підібрати ключові слова, система Google вибере веб-сайти, тематично сумісні з рекламованим продуктом або послугою. Система стежить за тим, щоб зміст оголошення відповідало сторінці, на якій воно повинно бути знайдено.

При створенні оголошення є багато варіантів, так як вам не потрібно обмежуватися тільки текстової формою. Інші варіанти – банерна та відео реклама, адаптивна реклама.

Які переваги у контекстної реклами?
Дотримання вимог – ключ до успіху. Як користувачі, ми хочемо бачити рекламу, яка відповідає нашим поточним потребам, і контекстна реклама робить свою роботу. Ніхто не любить, коли на нього засипають небажану рекламу пральних порошків або зубної пасти, але реклама послуги або продукту, які ми хочемо, які, крім того, самі шукаємо … Це велика зручність, не кажучи вже про економію часу.

Як рекламодавець, ми хочемо пропонувати рекламу, яка приверне увагу наших потенційних клієнтів. Вони повинні хоча б до деякої міри поєднувати те, що шукають, з тим, що ми пропонуємо, тому величезна перевага полягає в тому, що наша реклама і портал будуть тематично узгоджені. Ми можемо вказати цільову аудиторію, яку повинна охопити реклама. Перевага також полягає в тому, що ми спочатку вирішуємо, скільки ми хочемо витратити на контекстну рекламу і крім того можемо вибрати метод розрахунку (передоплата або постоплата), а потім відстежувати і контролювати всі самі.

Скільки коштує контекстна реклама?
Контекстна реклама коштує стільки, скільки рекламодавець сам вирішить (Насправді здорово). Ви можете самостійно встановити бюджет, який хочете витратити на рекламну діяльність.

Витрати на контекстну рекламу зазвичай розраховуються по моделе CPC (вартості за клік), а створення облікового запису відбувається просто і абсолютно безкоштовно. Ви також можете вибрати інший метод розрахунку оплат – CPM (cost per mile – плата за покази реклами).

Оголошення AdSense для власників сайтів (веб видавців)
З одного боку, є рекламодавці, які хочуть проводити рекламну діяльність на різних сайтах, а з іншого – є рекламодавці, тобто власники веб-сайтів, які хочуть надати рекламний простір на своєму веб-сайті та одночасно заробляти гроші.

Одним з інструментів рекламодавців для управління відображається рекламою є Google AdSense. Завдяки системі AdSense можна контролювати, де і як будуть відображатися оголошення. Власник веб-сайту сам може перевірити, чи відповідають оголошення Google AdSense, які відображаються на його веб-сайті, темі, що обговорюється на веб-сайті.

Цей інструмент дозволяє вибрати тип реклами, яка буде відображатися у вигляді посилань зі слоганами або рекламних місць. Видима реклама може бути у вигляді тексту, графіки і навіть відео. Завдяки Google AdSense можна змінити зовнішній вигляд реклами, зіставити її з дизайном сайту (і навіть комп’ютерними іграми) і вказати місце, де вона повинна з’являтися. Миттєвий доступ до широкого кола рекламодавців, автоматичний таргетинг, персоналізовані звіти і багато інших корисних функцій роблять систему Google AdSense дуже привабливою для власників сайтів. Цей інструмент дозволяє вибрати рекламу, яку власник сайту згоден показувати у себе, так, щоб вона була націлена на аудиторію порталу. Маючи доступ до різних типів фільтрів, можна відхиляти ті оголошення, які не потрібні на сайті.

Система AdSense – простий інструмент, не вимагає спеціальної підготовки, тому такий популярний серед веб видавців. Без особливої ​​підготовки досить вставити html-код системи AdSense на вибрані сторінки. Це перший і останній крок до початку вашого пригоди з Google AdSense.

Чи приносить контекстна реклама прибуток?
Контекстна реклама приносить дохід як рекламодавцю, так і власнику сайту. Реклама як і раніше є надзвичайно цінним елементом інтернет-маркетингу. Добре налагоджена і постійно контрольована, він приносить користь всім сторонам процесу. З боку рекламодавця важливо створити рекламу, яка зацікавить цільову групу, і правильно підібрати ключові слова. Якщо це вдасться, ви можете розраховувати на високу окупність інвестицій. З іншого боку, веб видавець повинен зосередитися на управлінні рекламою, яка відображається на сайті – чим більше оголошення відповідають тематиці, тим більша кількість кліків і, отже, вище заробітки власника сайту.

0 0 голос
Рейтинг статті
[Total: 0   Average: 0/5]
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x