Часті помилки, які в рекламній кампанії Google Ads можуть дорого коштувати рекламодавцю

alt

Витрачаєте значні бюджети в Google Ads, але не одержуєте належних результатів від реклами? Перевірте, можливо робите одну або кілька з нижче перерахованих помилок і втрачаєте гроші на цьому.

Вирішальним фактором успіху рекламної кампанії в Google Ads є не тільки правильне налаштування РК, важливий весь шлях прямування клієнта до покупки / замовлення щоб він міг скористатися рекламованою пропозицією. Тому в списку помилок, які призводять до зайвих витрат в РК, не описані виключно пов’язані з налаштуваннями рекламної кампанії, ключове значення має також сайт і конкретна сторінка Landing Page. На які приходить потенційний клієнт після кліка по рекламі, а також весь процес обслуговування клієнта.

Занадто велика довірау автоматизованим алгоритмам і стратегіям Google Ads

Не завжди інтереси Google збігаються з інтересами рекламодавців – тому завжди застерігаємо рекламодавців від надмірної довіри автоматичним алгоритмам. Можна вже з перших кроків створення рекламного аккаунта в Google Ads “потрапити” на автоматичні алгоритми, Google пропонує за замовчуванням новим рекламодавцям створення “розумної” рекламної кампанії. Після цього етапу, буде нітрохи не легше – запуск кампанії іноді нагадує уникнення прихованих пасток у вигляді “розумних” підказок, майже автоматично внесених змін або навіть пропозицій запустити кампанію замість рекламодавця. Ось чому ми застерігаємо від слідування підказкам і алгоритмам Google повністю на 100% – кожен раз варто подивитися і прикинути, чи дійсно зміни спрацюють для даної рекламної кампанії.

Суперництво за цінами за кліки по рекламі

Ваш конкурент є великою компанією, у якої в кілька разів більше коштів на рекламні кампанії, в тим кампанії в Google Ads? Найбільша помилка, яку ви можете зробити, – це конкурувати ставками за кліки по рекламі. Боротьба на аукціоні Google Ads може тривати вічно – і Google буде головним переможцем. Якщо ваш денний бюджет може закінчитися за кілька кліків (є тематики і ключові слова в Україні де ціна за клік можуть досягати і 150 – 200 грн.), іноді варто перестати конкурувати за такі кліки – може бути, краще зосередитися на кілька менш популярних (але таких що все ще беруть участь в пошуку) фразах? Може виявитися, що ставка за клік тут буде не такою високою, з огляду на меншу конкуренцію.

У разі більш низькою позиції серед рекламних оголошень, також можна працювати над якістю самого оголошення – вибором ключових слів для заголовків, поліпшенням закликів до дії або додаванням розширень (щоб оголошення було більш помітним). Існує безліч рішень, і необов’язково підвищення ставки – одне з найкращих з них.

Погано зроблена або не робоча цільова сторінка сайту (або весь сайт)

Сайт, який з якоїсь причини не працює, наприклад через збій на хостингу або непродовжений домен, явно не допомагає підвищити ефективність кампанії (це м’яко кажучи). Якщо ваш сайт не працює, краще відключити рекламну кампанію негайно, усунути проблеми з сайтом і тільки потім знову запускати рекламу.

Давайте зосередимось на першій частині заголовка, стосовно погано підготовленої цільової сторінці. Якщо вдалося отримати користувача на сайт завдяки рекламній кампанії Google Ads, має сенс подбати про те щоб він знаходився на сайті достатній час, щоб зробити необхідні рекламодавцю дії. Перед запуском рекламної кампанії необхідно перевірити, чи правильно підготовлені тексти на сайті, чи пропозицію максимально добре описано і користувач зможе побачити на сайті все що йому необхідно і в тому місці, де саме він цього чекає.

Немає контакту з вашою компанією

Потенційний клієнт швидко знайде контакт з вашою компанією? Тоді відмінно! Просто необхідно переконатися, що він буде швидко обслужений і повністю задоволений. Відповідно до недавніх досліджень, до 88 відсотків українців не задоволені роботою інфолінії з 9 ранку до 5 вечора. Респонденти вважають, що інфолінії компаній повинні працювати довше. 75% респондентів хочуть мати можливість дзвонити на гарячу лінію також в 20-00 або навіть пізніше. 35% вважає, що телефони інфо ліній представлених на сайтах повинні працювати цілодобово.

У такій ситуації, якщо клієнт не зможе зв’язатися з вашою компанією або йому не вдасться дочекатись відповіді оператора, буде подвійна втрата – мало того що вам довелося заплатити гроші за клік по рекламі. Ви втрачаєте можливість отримати прибуток і у потенційного клієнта складається негативне уявлення про всю компанію рекламодавця, в незалежності від того, наскільки хороший ваш продукт.

0 0 голос
Рейтинг статті
[Total: 0   Average: 0/5]
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x