3 найбільш важливих переваги запуску рекламних кампаній Google Ads

alt

Завдяки використанню рекламних кампаній Google Ads вам не потрібно довго чекати результатів реклами, і, крім того, завдяки широкому інструментарію налаштувань, ви можете гнучко управляти своїми бюджетами на рекламу самостійно.

Хотіли б ви швидко залучити потенційних клієнтів при відносно низькій вартості контакту з ними? Тоді рекламна кампанія Google Ads то що потрібно для вас. Давайте розглянемо найбільш важливі переваги ведення платної пошукової реклами:

  • реклама з’являється практично відразу після запуску відповідної рекламної кампанії;
  • є можливість редагувати зовнішній вигляд оголошення і впливати на місця розміщення в результатах пошуку Google;
  • при грамотних налаштуваннях рекламної кампанії, є досить велика ймовірність, що можна очікувати контактів потенційних клієнтів вже найближчим часом після старту кампанії.

Ваша компанія з’являється в пошуку Gogole (над органічними результатами) відразу після запуску рекламної кампанії

Google Ads и его преимущества

Рекламні кампанії в Google Ads сильно відрізняються від наприклад просування сайтів (коли потрібно досить довго чекати і працювати щоб з’явитися на першій сторінці результатів пошуку Google за бажаним запитом) або SMM в Facebook (де з мозолями на руках потрібно збирати свою аудиторію спільноти різними способами).

Google Ads дає можливість показувати свою пропозицію потенційним клієнтам практично відразу, як тільки прийнято рішення про старт рекламної кампанії – після прив’язки карти або оплати безготівкового рахунку і початку показ реклами можна очікувати що ваші рекламні оголошення будуть показуватися серед результатів пошуку.

Добре представлена ​​послуга або товар на сайті? Можна швидко отримати потенційних клієнтів

У разі використання реклами в Google Ads зростання відвідуваності сайту, який рекламується видно відразу. Більшість користувачів коли щось шукають в інтернеті не обмежуються лише інформацією представленої в результатах пошуку. а переходять на сайт щоб дізнатися більше подробиць про ту чи іншу пропозицію.

По суті, якщо вдасться вирішити кілька питань (правильно вибрати ключові слова, підготувати релевантну очікуванням користувачів інформацію в текстах реклами, добре представити пропозицію на рекламованому сайті), найімовірніше можна очікувати контактів від клієнтів вже найближчим часом.

Є можливість гнучко налаштовувати параметри рекламної кампанії – тобто можна визначити, де, коли і як будуть з’являтися ваші оголошення

Існує безліч способів і можливостей для ефективного налаштування рекламної кампанії Google Ads – Можна зробити таргетинг на різні місця розташування, користувачів різних мов і інтересів, можна налаштувати розклад показу оголошень і показувати їх тільки в певний час, можна вибрати різні цілі кампанії. І найголовніше – можна вибрати правильні ключові слова з необхідними видами відповідності – завдяки цьому реклама буде відображатися тільки по певних запитах. А якщо кампанія не вдалася, все, що потрібно зробити, це призупинити її і витратити залишившийся рекламний бюджет на рекламну кампанію з іншими налаштуваннями або навіть на інший тип рекламної кампанії. Володіючи великими перевагами, Google Ads також забезпечує відмінну гнучкість, на яку ви рідко можете розраховувати в інших рекламних активностях в інтернеті, не кажучи вже про офлайн рекламу.

Крім того, також можливо використовувати різний контент в рекламних оголошеннях та таким чином реально впливати на те як виглядає рекламна пропозиція в результатах пошуку. Можна самостійно тестувати різну подачу рекламних оголошень або дозволити алгоритмам Google зробити це за вас (якщо використовувати адаптивний тип рекламних оголошень в результатах пошуку Google).

0 0 голос
Рейтинг статті
[Total: 0   Average: 0/5]
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x