Самостійне просування власного сайту – “чи варта гра свічок”?

alt

Замовити розкрутку сайту або спробувати проводити її самостійно? Ймовірно, кожен власник сайту стикається з цією дилемою, незалежно від того, чи перший це його сайт, на якому тільки з’явилися сторінки або потрібно збільшити трафік і оборот інтернет-магазину, який вже існує протягом деякого часу. Зрештою, самостійне SEO-просування може здатися привабливим, хто краще розуміє власний бізнес власник або сторонній фахівець з розкрутки сайтів? Рекомендації Google також здаються простими і зрозумілими – сайт повинен бути зручним і мати унікальний і корисний контент. Це дійсно так? Давайте це обговоримо!

Що таке просування в пошукових системах?

Якщо спрощувати і говорити коротко – просування – це набір дій, спрямованих на отримання максимально можливої ​​позиції сайту в ТОП пошукової системи для певних ключових слів. І хоча ми звичайно хочемо, щоб користувач серед перших результатів знаходив наш сайт, цілі SEO розкрутки можуть бути різними – від залучення нових клієнтів і збільшення продажів до зміцнення позиції, впізнаваності бренду і домінування на ринку. В даний час пошукова система Google використовується для пошуку більшості запитів в глобальному вимірі, тому слід подбати про те, щоб ваш сайт займав в Google високі позиції.

Що таке SEO діяльність?

Пошукове просування – це не тільки оптимізація сайту – створення контенту і оптимізація title або descriptions. Найпростіший розподіл SEO робіт це:

  • внутрішня SEO оптимізація – аналіз і оптимізація правильної побудови сайту, підбір ключових слів, аналіз поведінки користувача, юзабіліті сайту і його окремих елементів, і інші чинники які знаходяться на сайті і так чи інакше впливають на його позиції в пошуку;
  • зовнішнє просування сайту – отримання посилань, аналіз link-профілю, формування якісного графа лінків, поступова побудова посилань з сайтів донорів.

Ваші можливості і можливості SEO агентства

Ключові слова

Вибір ключових слів є основою стратегії просування сайту. Якщо ви хочете вибрати їх правильно, ви повинні знати середню кількість щомісячних пошуків для кожного з них, а також знати, скільки часу потрібно для досягнення бажаного результату в ТОП. Частотність ключових слів і розуміння скільки користувачів роблячих запит можна отримати на сайт (адже не всі користувачі зробивши той чи інший запит в Google перейдуть саме на ваш сайт), а також коефіцієнт конверсії цих користувачів – все це надзвичайно важлива інформація на основі якої можна і потрібно будувати семантичне ядро. Щоб зробити це повністю правильно, вам потрібно багато досвіду і знань. Звичайно, ви можете вчитися на своїх власних помилках, але ви повинні запитати себе, чи є у вас час і бажання робити це. Крім того неправильно підібране семантичне ядро ​​в результаті може звести нанівець всі результати просування.

Інструменти

Важко ефективно просувати свій сайт без правильних інструментів. Screaming Frog, Serpstat, SEMrush, Ahrefs, AllPositions, LinkChecker вказують на помилки на сторінці, допомагають у виборі фраз або дозволяють краще аналізувати вхідні посилання і підбирати нових донорів посилань. Не існує єдиного всеосяжного інструменту SEO, тому ефективне самостійне просування передбачає витрати на частину таких сервісів і програм або на всі їх. Наприклад, використання Screaming Frog протягом року коштує близько 189 доларів.

Знання та досвід

Людина не може ефективно використовувати інструменти, якщо не знає, як це зробити, і не підібрані ключові фрази оптимальним чином без розуміння процесів і механік. Ви можете багато чого дізнатися про сам процес, але знання і поінформованість фахівця завжди будуть вище, ніж у початківця, через кількість реалізованих проектів та часу, витраченого на просування сайтів. Уміння управляти системами та інструментами, галузевий досвід і обізнаність, а також що важливо внутрішнє ноу-хау є найбільш важливими навичками SEO фахівців.

Додаткові витрати на просування

Гроші, які ви платите агентству за місяць, не тануть. Вони призначені, наприклад, для ліцензій на певні SEO інструменти, а також на копірайтинг і отримання якісних зовнішніх посилань. Скільки контенту ви можете створити самостійно? Найкраще за все найняти людину яка має досвід в потрібній тематиці, яка пише такі тексти, і знайти місця, де будуть розміщуватися посилання на ваш сайт. Це вартує часу й грошей, що робить самостійне просування більш дорогим.

Знання в галузі розробки сайтів

Дуже швидко під час внутрішньої seo оптимізації сайту люди стикаються зі скляною стелею, якою є … web-розробка сайту, його система CMS. Це особливо поширено в разі готових шаблонів і сторінок, створених без консультації SEO фахівців. Це найбільша перешкода, тому що, якщо ви не володієте знаннями HTML або PHP, ви, ймовірно, не зможете поліпшити якість свого сайту. Виконання такої роботи варто годин роботи програмістів і грошей замовників. Багато SEO-агентства самі впроваджують подібні зміни в рамках внутрішньої оптимізації сайтів.

Помилки і фільтри

Як це не парадоксально, але основний ризик, який бере на себе людина при самостійній розкрутці сайту, це не витратити час даремно і навіть не зіпсувати свій сайт. Найгірше, що може статися з сайтом – це санкції від Google, які можна отримати, якщо пошукова система вирішить, що ви намагаєтеся штучно просувати сайт і використовуєте для цього сірі методи. Якщо ви спробуєте обдурити пошукові алгоритми, Google може застосувати до сайту фільтр або ручне накладення санкцій, яке в кінцевому підсумку призведе до часткової або повної втрати видимості в пошуковій системі.

Час

Якщо ви займаєтеся бізнесом, у вас багато обов’язків. Скільки часу ви можете присвятити додатково всім питанням seo просування? Від постійного розширення знань і відстеження новин до навчання використанню seo інструментів, мов програмування до внутрішньої оптимізації, створення контенту або отримання посилань? Кожне із згаданих заходів займає багато часу і вимагає регулярності.

Офіційна інформація або факти

Google як правило не дуже багатослівний в наданні інформації про фактори або алгоритми ранжування, і велика частина інформації насправді являє собою поради, які не обов’язково мають реальне значення на позиції сайту або працюють тільки в деяких галузях. Це по суті означає, що в SEO важко прийняти щось як належне, і вам доведеться самостійно фільтрувати велику частину інформації, ставити seo експерименти і аналізувати їх результати. Ось чому практичний досвід просування і знання, які фахівці отримують завдяки роботі для багатьох клієнтів, так важливі.

Питання без відповідей

Залишаючи просування собі, ви швидко знайдете питання, на які годі й шукати точних відповідей. Чи має значення цей фактор ранжування? Чи є ці коливання нормальними або змінюється алгоритм? Що робити з URL-адресами, пов’язаними з фільтрами товарів інтернет-магазину? Чи потрібно все ще використовувати теги в WordPress? З деякими з цих питань можуть допомогти колеги з галузевих груп на Facebook або автори блогів, але ж ви не можете бути впевнені, що надана ними інформація є надійною і актуальною в поточному моменті.

Як допомогти просуванню свого сайту?

Незважаючи на те, про що написано в цій статті, пам’ятайте, що ви можете багато чого зробити для свого сайту! Наприклад, подбайте про:

  • унікальний контент,
  • додавання цінності сайту (FAQ, керівництва),
  • підвищення впізнаваності та довіри до вашого бренду за допомогою присутності в соціальних мережах або галузевих каталогах,
  • актуальність текстового контенту,
  • реагування на відгуки користувачів.

Підсумки

Самостійне просування сайту можна порівняти з ремонтом таксі, якщо уявити що ви водій. Теоретично, ніхто не знає вашу машину так добре, як ви, але в кінцевому підсумку виявляється, що двигун – це складний механізм, що вимагає знання досвіду і інструментів, без яких можливо, що єдине, чого можна домогтися – це забруднити руки старою олією. Тому, якщо ви все ще думаєте про вибір між самостійним просуванням сайту і замовленням просування у seo фахівців – зв’яжіться з нами, і ми допоможемо вам прийняти правильне рішення.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]