Обмеження пов’язані з епідемією коронавируса впливають на зростання сектора e-commerce

alt

Більш суворі обмеження пов’язані з обмеженням поширення коронавируса змушують торгівлю переміщатися все більшою мірою в онлайн. Чи може поточна ситуація зміцнить позиції компаній, що займаються онлайн торгівлею? Як це використать?

Практично на половину зріс інтерес до створення і відкриття інтернет-магазинів

Інтерес до електронної комерції в мережі в березні-квітні 2020 року збільшився вдвічі порівняно з березнем-квітнем 2019 року. Це чітко відповідає тенденції, що спостерігається з початку березня: торгівля переходить в Інтернет. Незважаючи на те, що багато інтернет-магазинів стикаються з логістичними проблемами, в тому числі браком поставок товарів або їх обмеженої кількості, а також труднощами з доставкою покупцеві в обумовлений час. У той же час як гриби після дощу плодяться нові інтернет-магазини які виходять на ринок зі своєю пропозицією і впливають на порядок денний в електронній комерції в Україні!

Більшість нових інтернет-магазинів були відкриті в таких галузях, як будинок і сад, товари для дорослих, книги і мультимедіа, продукти харчування та подарунки.

Більше онлайн транзакцій

Магазини що обслуговуються у нас, зафіксували в середньому на 15 відсотків більше транзакцій в березні-квітні, ніж було в січні-лютому.

Можна припустити, що збільшення кількості замовлень є наслідком дії #ЗалишайсяДома і збільшення числа сімей, які свідомо підходять до самоізоляції. Зростання покупок онлайн, безумовно також, пов’язано зі збільшенням кількості закритих стаціонарних магазинів – торговельні центри, ринки і багато магазинів не працюють вже тривалий час. Закривається все більше невеликих стаціонарних магазинів.

Найбільше зростання кількості транзакцій і збільшення вартості середнього чека були зафіксовані в магазинах, що пропонують продукти, косметику, дієтичні товари, товари для дому, а також товари для дорослих.

Як скористатися поточною ситуацією на українському ринку e-commerce?

Google Ads в период эпидемии

В цьому випадку рекламна кампанія Google Ads є відмінним інструментом для швидкої реклами інтернет-магазину і його товарної пропозиції. Дана рекламна система дозволяє розміщувати рекламу як в результатах пошуку Google, так і на сайтах партнерів, а також в пошті Gmail і сервісі YouTube. Можна розміщувати рекламу конкретного товару, обраної категорії товарів або рекламувати весь інтернет-магазин, з усіма його товарами. Найбільшою перевагою рекламних кампаній в Google в поточній ситуації, є можливість швидкого налаштування реклами – реклама може показуватися відразу після поповнення облікового запису Google. Незаперечною перевагою рекламної кампанії в Google Ads є також прозора модель її розрахунків – рекламодавець платить тільки за кліки по рекламних оголошеннях. Простий показ оголошень потенційному клієнту безкоштовний для рекламодавця!

Іншою важливою перевагою рекламної кампанії є можливість орієнтувати її на конкретних користувачів, які визначаються наприклад, по їх інтересам або ж ключовими словами, які вони вводять в пошуковій системі. Завдяки можливості редагування змісту реклами в будь-який час, вона може бути швидко адаптована до динамічно мінливої ​​ситуації. Наприклад можна повідомити користувачам про нові знижки, розпродажі, а може спеціальній пропозиції для окремих груп товарів.

Підсумуємо вищевикладене

В даний час підвищеного інтересу до онлайн-покупок і зростаючої конкуренції в цьому сегменті, відсутність магазину на першій сторінці результатів пошуку Google може призвести до провалу такого бізнесу. Особливо це актуально в разі нового інтернет-магазину, з одного боку невідомого покупцям, з іншого боку ще не вивченого пошуковими роботами Google. Має сенс як мінімум на початковому етапі використовувати можливості надані в рамках Google Ads. Це дозволить вам швидко отримати зацікавлених користувачів до себе на сайт безпосередньо з пошукової видачі, а також інших сайтів і сервісів. Щоб запустити першу кампанію, вам не потрібно знати механізми управління рекламою або знати як користуватися рекламним кабінетом Google Ads – все, що вам потрібно зробити – це довірити запуск своєї першої рекламної кампанії, фахівцям з відповідним досвідом і знаннями.

Якщо ви зацікавлені в рекламній кампанії Google Ads, Facebook Ads Instagram, зв’яжіться з нами в Messenger, Viber, Telegram, а також по телефону 044-362-55-39 або електронною поштою semex@semex.com.ua.

0 0 голос
Рейтинг статті
[Total: 0   Average: 0/5]
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x