Контекстна реклама на сайтах партнерів Google (КММ) – про що мова?

alt

Якщо ви наприклад керуєте інтернет-магазином одягу та хочете охопити всіх любителів моди, ваша присутність на порталах, присвячених модним тенденціям, обов’язкова. Презентація нової колекції на веб-сайтах, що тематично відносяться до вашого бізнесу, допоможе швидко досягти цільової аудиторії і зацікавити їх вашим магазином одягу. Якщо ви виберете цю форму реклами, отримаєте користь від контекстної реклами в КММ.

Контекстна реклама на сайтах партнерів Google (КММ) – це ефективний спосіб представлення реклами користувачам різних послуг і продуктів. Він полягає в зіставленні рекламних оголошень з вмістом сторінок сайтів, щоб підвищити ймовірність попадання в потрібну цільову аудиторію. Як рекламодавець ви можете показувати контекстну рекламу через систему Google Ads (раніше Google AdWords). Для власників сайтів з іншого боку, є можливості використовувати партнерську систему Google AdSense для показу рекламних оголошень і отримання доходу.

Google Ads для рекламодавця

Використання контекстної реклами на сайтах партнерах Google – відмінний спосіб почати свої захоплюючі пригоди з реклами в Google і одночасно вивчити її основи. Вам потрібно вибрати ключові слова, а система Google обире веб-сайти, тематично сумісні з рекламованим продуктом або послугою. Система подбає, щоб вміст оголошення відповідав сторінці, на якій воно знаходиться.

Є багато варіантів при створенні реклами, вам не потрібно обмежуватися тільки текстом. Інші варіанти – реклама зображень (банерів) і відео (анімації).

Які переваги контекстної реклами?

Релевантність є ключем до успіху. Як користувачі, ми хочемо бачити рекламу, яка відповідає нашим поточним потребам, і контекстна реклама в КММ (контекстно медійної мережі) робить свою роботу. Нікому не подобається бути засипаним небажаної рекламою пральних порошків або зубної пасти, але рекламувати послугу або продукт, який ми хочемо, який, крім того, самі шукаємо … Це відмінна допомога, не кажучи вже про економію часу.

Як рекламодавці послуг і товарів, ми хочемо пропонувати рекламу, яка дійде до наших потенційних клієнтів, а не просто випадкових людей. Їх має хоча б в якійсь мірі цікавити те, що ми пропонуємо. Величезна перевага полягає в тому, що наша реклама і портал на якому ми рекламуємо будуть тематично узгоджені. Ми можемо вказати цільову аудиторію, яку повинна охопити реклама. Перевага також у тому, що спочатку ми вирішуємо, скільки хочемо витратити на контекстну рекламу, ми можемо вибрати передоплату або післяплату, а потім відстежувати і контролювати всі деталі рекламної кампанії самостійно.

Основні переваги реклами в контекстно медійній мережі Google

  • Можливість ефективно показувати рекламне повідомлення цільової аудиторії.
  • Можливість підбору сайту або порталів на яких буде показуватися реклама.
  • Гнучке ціноутворення в рекламній кампанії і можливість контролювати рекламні бюджети.
  • Релевантність реклами та контенту сторінок сайту, на яких вона з’являється.

Скільки коштує контекстна реклама?

Відповідь проста і геніальна: Контекстна реклама коштує стільки, скільки вирішить сам рекламодавець.
Ви можете самостійно встановити бюджет, який хочете витратити на рекламні заходи в КММ.

Ціна контекстної реклами зазвичай розраховується на основі ціни за клік (CPC), при цьому створення аккаунта рекламодавця є простим і абсолютно безкоштовним. Ви також можете вибрати інший метод розрахунку вартості з оплатою за моделлю CPM (ціна за 1000 показів оголошення – плата за покази).

AdSense система для сайтів партнерів Google

З одного боку, є рекламодавці, які хочуть рекламувати свої послуги та продукти на різних сайтах, а з іншого боку, є веб-майстри, тобто власники веб-сайтів, які хочуть надати рекламне місце на своєму сайті і заробляти гроші.

Одним з інструментів веб-майстрів для показу рекламних оголошень є система Google AdSense. Завдяки AdSense власники сайтів можуть самостійно вирішувати де і як показувати рекламні оголошення. Власник веб-сайту може перевірити, чи відповідають оголошення Google AdSense, які відображаються на його порталі, основній темі обговорюваної на сайті.

Цей інструмент дозволяє вибрати тип реклами. Реклама може бути у вигляді тексту, графіки, а навіть відео. Google AdSense дозволяє власнику сайту змінити зовнішній вигляд рекламних оголошень, щоб вони органічно вписувалися в дизайн сайту (і навіть комп’ютерних ігор) і вказати місце, де вони повинні з’являтися. Миттєвий доступ до широкого кола рекламодавців, автоматичний таргетинг, персоналізовані звіти і багато інших корисних функцій роблять систему Google AdSense дуже привабливою для веб-майстрів. Цей інструмент дозволяє вибрати рекламу, яку власник сайту бажає показувати, щоб вона була орієнтована на аудиторію саме його порталу. Маючи доступ до різних типів фільтрів, власник сайту може відхилити ті оголошення, які не потрібні на сайті.

Система AdSense – це простий інструмент, він не вимагає спеціального навчання, тому він такий популярний серед власників сайтів. Без особливої ​​підготовки, можна встановити HTML-код, який отримує веб-майстер, на вибрані сторінки. Це перший крок, щоб почати захоплюючу пригоду з партнерською системою для власників сайтів Google AdSense.

Чи приносить реклама в КММ прибуток?

Контекстна реклама в КММ приносить дохід як рекламодавцю, так і власнику сайту партнера. Реклама як і раніше є надзвичайно цінним елементом інтернет-маркетингу. Добре налагоджена і постійно контрольована, вона приносить дохід усім учасникам процесу.
З боку рекламодавця важливо створити рекламу, яка зацікавить цільову аудиторію і вибрати правильні ключові слова. Якщо це зроблено успішно, то ви можете очікувати високу віддачу від інвестицій. З іншого боку, веб-майстер повинен зосередитися на контролі оголошень, які відображаються на сторінках його сайту. У загальному випадку чим більше релевантність, тим більше кліків і, отже, тим вищий заробіток для власника сайту.

0 0 голос
Рейтинг статті
[Total: 0   Average: 0/5]
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x