Кілька оновлень в мобільному додатку Google Ads

Нещодавно мобільний додаток Google Ads почав показувати інформацію про результати оптимізації рекламних кампаній, також з’явилась нова зручність – можливість встановлювати темну тему програми.
Мобільний додаток Google Ads (доступно на Android і iOS), звичайно, не замінить рекламний кабінет або Google Ads Editor, але буває корисним при необхідності внесення швидких змін. Зараз до вже наявних функцій також додані нові можливості, в тому числі перевірка результатів оптимізації і внесення доробок в РК для поліпшення цих результатів. Крім того, додаток може показувати повідомлення кожного разу, коли змінюється результат оптимізації – завдяки цьому частину необхідних змін можна буде внести відразу з телефону, не сідаючи за комп’ютер.
Працювати з темним тлом програми? Тепер це можливо
Іншою функцією є підвищення зручності використання програми завдяки включенню темної теми, тепер користувачі, які віддають перевагу такій темі оформлення зможуть з легкістю її включити (поки функція працює на пристроях з Android).
Можливість встановити темну тему в Google Ads не має нічого спільного з запуском кампанії або її оптимізацією – це скоріше данина тим рекламодавцям, які вважають за краще працювати з темним тлом. Сам Google також оголосив, що зміна було розроблено з урахуванням зручності для користувачів. У додатку можна встановити темний фон окремо, але якщо така тема вже встановлена у всьому телефоні, то додаток «застосує» ці настройки без будь-яких додаткових дій.
На даний момент опція доступна в додатках Android, але незабаром користувачі iOS зможуть її також використовувати.
Результат оптимізації доступний в додатку Google Ads
Результат оптимізації, добре відомий рекламодавцям, які користуються комп’ютерами, тепер також буде доступний в додатку Google Ads. Додатковим плюсом є можливість отримувати повідомлення при кожній зміні результату – це дозволяє рекламодавцеві вносити зміни до свого облікового запису практично миттєво, не відкладаючи своїх завдань.
Результат вказується в процентах і відноситься до конкретної кампанії, групи оголошень або цілого аккаунту. Таким чином, Google оцінює виконані дії, а також надає деякі пропозиції, які можуть допомогти в оптимізації. Вони пов’язані, наприклад, зі збільшенням бюджету кампанії, додаванням різних версій реклами, видаленням або додаванням нових ключових слів, створенням розширень або оптимізацією сайту для мобільних пристроїв (сьогодні це необхідність в Інтернеті і онлайн-кампаніях). Поради можуть бути реалізовані або відхилені – незалежно від того, яку опцію ви виберете, результат все одно буде рости (тобто при введенні або відхилення всіх підказок результат буде дорівнювати 100%).
В даний час результат оптимізації можна подивитися і скорегувати в кампаніях в пошуковій мережі, в продуктових кампаніях (Google Shopping) і в банерних (КМС) кампаніях.