Як рекламувати дисконтні купони в Facebook

Одна з речей які часто можемо бачити в фейсбуці це різноманітні дисконтні купони. Інтернет-магазини, гастрономія, інфобізнесмени … реклама завжди є перевіреною методикою на залучення нових потенційних клієнтів. Але чи всі знають як правильно такі купони рекламувати?
Зазвичай реклама купонів в Facebook відбувається таким чином: модератор або власник сторінки розміщує купон безпосередньо в тексті поста. Потім запускає рекламу, наприклад використовуючи рекламну мету “Залучення”.
Помилково так робити? Абсолютно ні! Така форма подачі матеріалів і реклами зручна для користувачів – все що потрібно це скопіювати добре помітний код в пості і вставити його в потрібнему місцы на сторінці інтернет-магазину (або показати безпосередньо в офлайн точці продажу).
Однак якщо хочеш провести експеримент, можеш спробувати інший цікавий спосіб – спеціальну функцію рекламного менеджера Facebook, яка власне і рекомендована для купонів і інших акційних дій. Ця функція має назву “Пропозиція”.
Пропозиція в Facebook – реклама купонів на знижки
Функцію створення купонів безпосередньо в самому фейсбуці дуже легко пропустити серед інших можливостей рекламного кабінету. Вона знаходитися в нелогічному, на мій погляд місці, і не займає багато місця в рекламному кабінеті.
Пропозиція дозволяє створити і запропонувати потенційним клієнтам унікальні дисконтні купони. або ж просто створити один універсальний купон, який можна використовувати як в інтернет магазині, так і в стаціонарній точці продажів.
Незалежно від обраного варіанту “Пропозиція” має дві цікаві можливості.
По-перше, на наступний день після натискання і запису Пропозиції, отримуєш повідомлення від сторінки. А це не багато не мало? єдина на цей момент форма реклами в Facebook яка дає можливість нагадати користувачеві про себе таким чином.
По-друге, крім вищеописаного повідомлення отримуєш також email зі своєю пропозицією. А це також унікальне рішення на цей момент.

Чи ефективна функція “Пропозиція”?
Скажу по правді сам не сильно часто використовую цю функцію в рекламі. Періодично запускаю її, але не використовую поки постійно. Думаю що проблеми з нею виникають, в зв’язку з тим що це мало використовуваний формат реклами на цей момент.
Звичайна реклама, після натискання на неї, переносить тебе на сайт або ж в месенджер. У випадку з функцією “Пропозиція” показується додаткове вікно, користувачеві це не докінця зрозуміло, простіше кажучи для середньостатистичного користувача є несподіванкою таке вікно і поки його першою реакцією може бути бажання закрити це вікно 🙂
Однак є варіант як перевірити чи принесе успіх такій спосіб реклами в твоєму конкретному випадку, адже все таки це дисконтні купони. Люди люблять знижки! Згенеруй унікальний купон на знижку для свого товару або послуги і спробуй функцію “Пропозиція”.
Результатами можеш поділитися в коментарях до цього посту.