Як просувати блог? SEO для блогу крок по кроку

alt

Початок блогосфери в Україні було покладено багато років тому, коли перші люди створювали свої блоги на безкоштовних платформах. З тих пір багато чого змінилося – як з точки зору ведення блогів, так і просування в Google. З роками алгоритми пошукових систем стають все більш вимогливими, що ускладнює блогерам отримання хороших позицій. Отже, як же потрапити на вершину результатів пошуку і гарантувати собі перші місця в Google? Нижче покажу кілька простих кроків, за допомогою яких можна просувати свій блог.

SEO для блогера – який ефект дає розкрутка?

Блоги є відмінним джерелом інформації і думок за різними тематиками, а їх автори часто є помітними експертами в своїх галузях. Вони створюють групи користувачів не тільки в соціальних мережах, але і з пошукової системи, тим самим нарощуючи значний трафік на своєму сайті. Які результати можна отримати в результаті правильної SEO-оптимізації записів блогу, залежить в першу чергу від конкурентності ніші. Для прикладу покажу результати одного з блогів

Раскрутка блога, первые результаты

Наведений вище скріншот показує кількість користувачів, що отримуються з органічних результатів видачі протягом декількох місяців після запуску блогу. Завдяки SEO-оптимізації та використанню відповідних ключових слів, всього за півроку вдалося залучити велику аудиторію, використовуючи тільки базові методи просування, які описані нижче.

Розкрутка і SEO-оптимізація блогу за 15 хвилин!

Коли користувач вводить запит в Google і натискає на один з результатів, які йому видасть пошукова система, він очікує конкретних вичерпних відповідей, щоб йому не довелося шукати ту ж інформацію десь в іншому місці. Тому розкрутку блога потрібно починати від того що шукають ваші читачі, які запити їх цікавлять і створювати контент для даних запитів. В цьому випадку будуть корисні ключові слова з довгим хвостом (long-tail keywords), які дозволять вам зрозуміти тему, до якої ми повинні звернутися в тексті.

Крок 1: виберіть правильні ключові слова

Спробуйте ввести в пошуковій системі ключову фразу або слово, яке найкраще описує тему вашого запису в блозі. Таким чином, ви отримаєте список сторінок, з якими ви будете змагатися за місце в органічних результатах пошуку, і готовий набір ключових фраз для використання. Ви знайдете його в підказках від Google і в самому низу сторінки в розділі «Разом з … часто шукають …».
Подбор ключевых фраз для блога
Натиснувши на окремі підказки, ви отримаєте додаткові корисні ключові слова для використання в тексті. Деякі з них будуть дублюватися, але також будуть нові унікальні фрази, які ви можете використовувати для збагачення своєї статті, щоб користувачам було легше знайти її в Інтернеті.

Поисковые подсказки ключевых слов

Крок 2. Використовуйте ключові слова / фрази в тексті

Коли у вас буде готовий набір ключових фраз, спробуйте включити їх у зміст статті, зберігаючи при цьому її природність. Пам’ятайте, що цільова аудиторія тексту – не робот Google, а живі люди. Переконайтеся, що розкрутка в Google вашого блогу не заважає позитивному досвіду користувачів на сайті. Довгі ключові слова буде правильніше розділити на окремі вислови / фрази і розмістити їх природно в різних елементах сторінки, як наприклад:

  • заголовки першого і другого рівня (H1, H2), також можна використовувати заголовки третього і більш глибоких рівнів, але вони передають менше значущості для таких фраз,
  • нумеровані і маркіровані списки,
  • підписи і атрибути alt для зображень,
  • внутрішні посилання на інші записи в блозі.

Використовуйте ключові фрази в точної і зміненій формі, так щоб це виглядало максимально природно. Намагайтеся бути помірними – занадто часте використання одного ключового слова з точки зору користувача буде помилковим повторенням (і утруднить сприйняття тексту), в той час як робот Google може “подумати”, що ви робите спеціальне перенасичення ключових фраз щодо всього контенту.

Крок 3: SEO-Оптимізуйте технічні елементи і довжину тексту

Для кожного тексту можна виділити кілька елементів, про які слід подбати перед публікацією. Робота алгоритмів роботів Google полягає в детальному аналізі сторінки сайту, всіх його елементів як в тексті, так і в інших частинах сторінки. На основі оцінки цих елементів алгоритм видає конкретну оцінку того, чи буде дана стаття корисною для користувача. При seo-оптимізації текстів переконайтеся, що важливі елементи включені до відповідних теги HTML, а сам текст має зрозумілу логічну структуру.

Довжина тексту також важлива. Правило «чим більше, тим краще» тут не завжди працює, тому варто перевірити, чи містить наша запис відповідну кількість слів у порівнянні з іншими статтями, які показуються в пошуку по даній конкретній ключовою фразою.

Крок 4. Встановіть відповідні метадані

Вже незабаром можна буде натиснути кнопку «Опублікувати», але перш ніж зробити це, потрібно пропрацювати ще одну важливу деталь (а точніше дві 🙂 ). Установка елементів заголовка title і мета-опису descriptions відіграє значну роль в просуванні вашого поста, тому потрібно знайти кілька хвилин, щоб подумати про те, які фрази включити в них.

Ці елементи сторінки показують пошуковій системі, що ви хочете щоб відображалося в результатах пошуку, коли Google показує ваш сайт. Якщо ви використовуєте систему управління контентом (CMS) WordPress, то можна встановити один з плагінів, які дозволяють редагувати метадані, А часто мають також інші функції, що допомагають у просуванні свого блогу. Популярним плагіном є Yoast SEO, який додатково показує, що можна змінити або поліпшити в статті.

Yoast SEO и теги в порядке

Переконайтеся, що title і meta descriptions сторінки містять ключові фрази, вибрані вами на першому кроці. Зберігайте природність і пишіть так, щоб користувачі хотіли натискати на вашу посилання. Перерахування ключових слів через кому не допоможе, а швидше за все може нашкодити розкручуванні блогу. У разі блогів відмінно показують себе заголовки у вигляді інструкцій, що починаються з «Як …» або з перерахувань, наприклад, «5 способів …».

Крок 5: Зробіть дружній SEO URL (SEO-friendly)

Якщо ви використовуєте WordPress, то можете легко редагувати URL кожного запису. Перед публікацією переконайтеся, що адреса сторінки зручний для користувача, щоб він не містив випадкових з цифр і букв.

Закінчення адреси у вигляді “/ blog / post-5467» не дуже радує око користувача. Також це небагато про сторінку говорить і для роботів пошукової системи. Набагато кращим рішенням було б створення SEO дружніх URL-адрес для записів у блозі, наприклад:

https://www.site.ua/blog/10-osnownych-pravil-napisaniya-statei-v-blog/

Використовуючи CMS WordPress, ви можете створити SEO Frendly URL-адреси за кілька кліків, перейшовши в Налаштування -> Постійні Посилання. Серед варіантів, які ви знайдете там, є автоматична побудова URL-адреси на основі заголовка запису. Ви також можете встановити свій власний формат URL, використовуючи відповідні змінні.
SEO Friendly URL для блога на WP

Крок 6: Внутрішня перелінковка

Розкрутка блогу не закінчується тільки на публікації поста. Коли текст готовий, правильно відформатований і насичений ключовими фразами, а метадані заповнені, ви можете опублікувати його. Однак не виходьте з панелі управління сайту. Знайдіть в своєму блозі старі тематичні статті (суміжні з тематикою нової статті) і розмістіть в них посилання на новий пост. Внутрішні посилання дозволяють користувачам і пошуковим роботам Google ефективніше переміщатися між різними сторінками блогу.

У підсумку – як виміряти ефект розкрутки блогу?

Коли ви навчитеся просувати свій блог, вам знадобляться інструменти для вимірювання ефективності ваших дій. Чи працює SEO для вашого блогу, ви можете визначити виходячи з даних, яку ви отримуєте, використовуючи такі інструменти, як Google Analytics і Google Search Console. У кілька простих кроків, ви можете встановити їх на свій сайт, отримуючи доступ до даних, серед іншого про переглядах сторінок і кількості переходів на сторінки з пошукової системи Google. Через деякий час порівняйте дані до і після SEO-оптимізації.

Сходження на перші позиції в результатах пошуку Google часто є важкою роботою, яка вимагає терпіння і посидючості з боку блогера. Однак, поступово нарощуючи свій авторитет в “очах” пошукача, просування наступних записів буде легше. Чим краще SEO-оптимізований, цінний контент вашого блогу буде індексувати робот Google, тим більше авторитетності зрадить він вашого блогу. Прислухаючись до порад, які описані вище, у вас є можливість зібрати велику аудиторію читачів, отриманих з органічних результатів пошуку. Тому важливо переконатися, що SEO-оптимізація вашого блогу знаходиться на високому рівні, а зміст записів досить ґрунтовний і корисний, щоб спонукати читачів повернутися знову.

0 0 голос
Рейтинг статті
[Total: 0   Average: 0/5]
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x
()
x